استاد نقدی پری
ثبت نام

دوره تفریحی آموزشی رامسر تیر ۱۳۹۷


دوره تفریحی آموزشی رامسر تیر ۱۳۹۷

به جرات می توان گفت رامسر زیباترین محل برای انجام چتربازی و سقوط آزاد در ایران است زیرا شما بعد از بیرون پریدن از هواپیما تصاویری تلفیقی از آسمان، دریا، کوه و شهر را خواهید دید. فرودگاه رامسر می تواند بی نظرین ترین دراپزون ایران شود. در مورخ ۶ تا ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۷ طی این برنامه اولین برنامه رسمی آموزش چتربازی و سقوط آزاد ایران به روش AFF برگزار شد و اساتید رحیم هژیر و مهدی نقدی پری شاگردان این دوره را آموزش و مدیریت کردند. استاد نثدی پری نیز در این بوگی اقدامم پرش سقوط زد دونفره تفریحی با شانزده نر از افرادی کرد که هیچ گونه تجربه یا آموزش قبلی نداشتند.

 

پرش سقوط آزاد تفریحی (تندم چتربازی)

برای انجام پرش سقوط آزاد به صورت تفریحی از هواپیما نیاز به آمادگی جسمانی خاصی و یا آموزش قبلی ندارید. به این نوع چتربازی تندم Tandem می گویند و اجرای آن در دراپزون های و مدرسه های اسکای دایو دنیا مرسوم است. ماجرا از اینجا شروع می شود که بعد از حضور در دراپزون و انجام امور ثبت نام و امضای موارد مربوطه، مربی با شما حدود سه تا پنج دقیقه صحبت می کند و تجهیزات سقوط آزاد تندم را تن شما می نماید. وزن این تجهیزاتی که شما می پوشید حدود دو کیلوگرم است. دقت کنید هیچ گونه لوازم از قبیل کلید، پول و موبایل همراه خود نیاورید و جیب هایتان را کاملا خالی کنید زیرا ممکن است طی سقوط آزاد همگی آنها بیرون افتاده و گم شوند.

از این مرحله به بعد نباید جایی بروید که از چشم مربی دور باشید چون ممکن است هر لحظه شما را برای سوار شدن به هواپیما صدا بزند. بعد از اینکه به همراه مربی سوار هواپیما شدید حدود بیست دقیقه طول می کشد تا به ارتفاع ۱۲.۵۰۰ هزار فیتی برسید. مربی قبل از بیرون پریدن از هواپیما همگی تجهیزات و اتصالات سقوط آزاد و چتر خود را چک کرده و با رسیدن به بالای محل فرود اقدام به پرش می نماید. به شما قول می دهیم که این هیجان انگیزترین تجربه زندگی شما خواهد بود.

 

آموزش چتربازی در رامسر

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعلیم اسکای دایوینگ و چتربازی سقوط آزاد از هواپیما در رامسر، توضیحات آموزش چتربازی را در همین وبسایت مطالعه کنید.

 

آیدین زواره ای بعد از فرود با تندم

آیدین زواره ای

 

 

پرواز به سوی محل لندینگ

چتربازی در رامسر

 

 

چتربازی از هواپیما در رامسر و فرود چترباز

چترباز

 

 

آیدین زواره ای بعد از پرش تفریحی سقوط آزاد و فرود در کنار باند فرودگاه رامسر

پرواز تفریحی-آیدین زواره ای

 

 

چترباز در حال لندینگ در نزدیکی باند فرودگاه رامسر است

فرود چترباز

 

 

هواپیمای چتربازی در فرودگاه رامسر پارک شده است

هواپیمای سقوط آزاد

 

 

هواپیما پس از بیرون پریدن چتربازان در حال فرود از فراز خانه های رامسر می باشد.

آسمان رامسر

 

ما بسیار اجتماعی هستیم !

مارا دنبال کنید !

برای اطلاع و دریافت آخرین اخبار، رویدادها و پیشنهادات ویژه‌، درخبرنامه‌ی ما عضو شوید. ما فورا به شما اطلاع می دهیم