استاد نقدی پری
ثبت نام

زن شجاع ۱۰۲ ساله به عنوان پیرترین چترباز دنیا شناخته شد!!


زن شجاع ۱۰۲ ساله به عنوان پیرترین چترباز دنیا شناخته شد!!

پرش از هواپیما هدیه تولد خانم ۱۰۲ ساله

خانم مسن ۱۰۲ ساله شجاع اهل استرالیا توانست بعد از آخرین ماجراجویی خود در آسمان ها تبدیل به پیرترین اسکای دایور دنیا شود که از هواپیما اقدام به سقوط آزاد نمود.

Irene oshea از زمانی که ۱۰۰ ساله شد هر سال در روز تولد خود به انجام اسکای دایووینگ می پرداخته است و تصمیم گرفته از این به بعد این مرحله مهم از زندگی خود را اینگونه جشن بگیرد.

 این خانم استرالیایی شجاع تنها برای هیجان از هوایپما به بیرون نمی پرد بلکه او امسال به این واسطه مشغول بالا بردن آگاهی و همچنین جمع آوری پول برای سازمان بیماری نورون حرکتی در یادبود دخترش که به واسطه همین بیماری از دنیا رفت شده است.

 

مسن ترین چترباز

 

اسکای دایوینگ از ارتفاع ۱۴.۰۰۰ فیت

مدرسه اسکای دایوینگ SA، جایی که این مادربزرگ تجربه های اخیر سقوط آزاد خود را داشته است اعلام کرد که او از ارتفاع ۱۴.۰۰۰ فیت به همراه مربی خود Jed smith اقدام به چتربازی و سقوط آزاد کرده است. این خانم مسن به هم راه مربی خود با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سقوط آزاد داشته و سپس مربی چترشان را در ارتفاع ۵.۵۰۰ فیت باز کرده است و از دیدن مناظر زیبای اطراف لذت برده اند.

وقتی به زمین رسیدند دوستان و خانواده او به همراه هردو نوه و نتیجه این مادربزرگ منتظر رسیدن او بودند تا تولد او را جشن بگیرند.

 

فیلم مسن ترین چترباز دنیا

 

 

اسکای دایوینگ برای هدیه تولد

شما برای سالروز تولد خود چه کار خارق العاده ای برنامه ریزی کرده اید؟ ما می توانیم این تجربه هیجان انگیز را در آکادمی پرواز استاد نقدی پری برای شما فراهم کنیم. برای ثبت نام و رزرو بلیط پرش تفریحی با مربی از ارتفاع 4 کیلومتری زمین در ایران بخش سقوط آزاد تفریحی را مطالعه فرمایید.

 

پیرترین چترباز

 

اسکای دایوینگ ایران

 

اسکای دایوینگ

 

اسکای دایوینگ در ایران

 

سقوط آزاد خانم مسن

 

اسکای دایور مسن

 

اسکای دایور پیر

 

هدیه تولد چتربازی

 


مقالات بیشتر

ما بسیار اجتماعی هستیم !

مارا دنبال کنید !

برای اطلاع و دریافت آخرین اخبار، رویدادها و پیشنهادات ویژه‌، درخبرنامه‌ی ما عضو شوید. ما فورا به شما اطلاع می دهیم