استاد نقدی پری
ثبت نام

پنج گام اولیه برای شروع پاراگلایدر در تهران


پنج گام اولیه برای شروع پاراگلایدر در تهران

خیلی از شما در مورد پاراگلایدر و پرواز با آن شنیده اید اما آیا تا به حال خواسته اید خودتان هم آن را انجام دهید؟ در این مطلب به شما یاد خواهیم داد چگونه می توانید طی ۵ مرحله وارد دنیای پروازی پاراگلایدینگ شوید و زندگی خود را متحول نمایید. آماده اید؟

 

پاراگلایدر تهران

 

۱- یک پرواز دونفره تفریحی رزرو کنید

مطمئن هستیم فیلم های زیادی را در اینترنت دیده اید و هم اکنون پاراگلایدر برای شما است اما قرار گرفتن در یک صندلی گرم و نرم در آسمان تجربه بسیار متفاوتی است. هر چه قدر هم تصویر سازی ذهنی خوبی داشته باشید، باز هم مثل تجربه کردن واقعی نیست.

 

در پرواز پاراگلایدر دونفره شما روی صندلی اختصاصی خود نشسته و متصل به یک مربی حرفه ای قدم به آسمان خواهید گذاشت. تنها کاری که بر عهده شماست برداشتن چند قدم کوتاه در شیب ملایم کوه است. باقی کارها را مربی انجام داده و کل هدایت پرواز و فرود بر عهده اوست.

 

شما فقط از دیدن مناظر شهر تهران یا طبیعت اطراف لذت ببرید. البته از دیدی بسیار متفاوت و مانند یک پرنده. از این ساده تر هم هست؟!

این می تواند شروع خیلی خوبی برای تازه کارها باشد تا بتوانند حس واقعی پرواز پاراگلایدینگ را متوجه شده و تصمیم بگیرند که آیا واقعا می خواهند وارد این ماجرا بشوند یا خیر!

 

برای رزرو پرواز دونفره تفریحی در تهران به سادگی و بصورت آنلاین از بخش ثبت نام همین وبسایت اقدام نمایید و با انتخاب آپشن های مختلف و تاریخ مد نظر خود قدم اول را بردارید. به شما قول میدهیم از تجربه خود خیلی لذت خواهید برد.

 

پاراگلایدر تهران

 

 

 

۲- در دوره آموزش پاراگلایدر ثبت نام کنید

طبق تجربه ما بیشتر افراد بعد از انجام یک پرواز تفریحی عاشق و دلباخته پاراگلایدر خواهند شد و نیت می کنند که خودشان به تنهایی این کار را انجام دهند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد بودید و از این تجربه لذت بردید، احتمالا برای آموزش پاراگلایدر به سراغ ما خواهید آمد.

 

برای این کار باید تحت نظر آکادمی ما و توسط یکی از مربیان حرفه ای و تایید صلاحیت شده آموزش ببینید که در کمترین زمان ممکن شما را از زمین به آسمان ببرد.

آموزش های مقدماتی هزینه چندانی ندارد ولی خرید لوازم و تجهیزات پاراگلایدینگ ممکن است در قدم های اول هزینه بالایی داشته باشد اما بعد از دریافت گواهینامه و تکمیل تجهیزات، تنها هزینه شما رفت و آمد به محل پرواز است.

 

پاراگلایدر-تهران

 

پاراگلایدر سواری در تهران،  کار ساده ای ست و یادگیری مقدماتی آن طی ده جلسه دو ساعتی به پایان می رسد و بعد از آن به اصطلاح سولو می شوید. در واقع بعد از دوره مقدماتی شما قادر خواهید بود به تنهایی لوازم خود را آماده کرده و بپوشید و در نهایت از روی کوه های اطراف تهران یا هر جای دیگردر ایران اقدام به پرواز و فرود نمایید.

در دوره تعلیم مقدماتی همه تجهیزات و لوازم لازم از طریق ما در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به خرید وسیله ای نیست. تنها نیاز شما لباس راحت و کفش ورزشی مناسب است.

 

خبر خوب اینکه ما هر روز کلاس آموزشی داریم و شما می توانید ساعت و روز حضور خود در جلسات را خودتان انتخاب نمایید. ما حتی آخر هفته ها (پنجشنبه جمعه ها) و روزهای تعطیل هم مشغول به آموختن و تعلیم شاگردانمان هستیم.

 

خوشحال میشویم شما را به آسمان دعوت کنیم و کاری را که عاشقانه دوست داریم به شما بیاموزیم. برای آگاهی از شرایط و قیمت ها و شروع این مرحله و برداشتن قدم دوم  کافیست به سادگی از طریق بخش ثبت نام همین وبسایت و یا بخش آموزش پاراگلایدر بصورت آنلاین اقدام نمایید.

 

آموزش پاراگلایدر

 

 

 

۳- بال پاراگلایدر و تجهیزات خود را بخرید

همانطور که گفتیم در دوره آموزش مقدماتی همه تجهیزات لازم در اختیار شما قرار می گرفت و نیاز به خرید هیچ وسیله ای نداشتید. اما بعد از سولو شدن و توانایی پرواز انفرادی باید بال و تجهیزات خود را در اختیار داشته باشید تا ما بتوانیم مهارت های بیشتری را به شما بیاموزیم و بیشتر پرواز و تمرین کنید.

 

داشتن لوازم شخصی برای ادامه کار مهم است.

خرید تجهیزات پاراگلایدر چالشی بسیار جدی ست و شما باید با توجه به توان مالی خود بهترین انتخاب را انجام دهید.

تجهیزات نادرست و یا نداشتن آن می تواند به سرعت باعث جدایی افراد از این ورزش شود. به توصیه ها و مشورت های ما و مربی خود گوش داده و از آنها پیروی کنید زیرا ما سالهاست در این زمینه تجربه داریم و بهترین مشاور شما خواهیم بود.

 

در ابتدا شما به یک پاراگلایدر، هارنس، چتر رزرو و یک کلاه ایمنی مخصوص نیاز خواهید داشت. یک ست کامل نو حدود  ۳.۵۰۰ یورو و یک ست کامل دست دوم و سالم کمتر از ۲.۵۰۰ یورو هزینه دارد.

در صورتی که قصد خرید بال دست دوم را دارید حتما باید گزارش کاملی از مدل، سال ساخت و کیفیت آن داشته باشید.  

 

انتخاب تجهیزات صحیح می تواند مرز میان یک مسیر حرفه ای طولانی و هیچگاه نزدیک نشدن به پرواز پاراگلایدر برای باقی عمر باشد.

 

خوشبختانه می توانید بیشتر تجهیزات پارگلایدر را از فروشگاه همین وبسایت بصورت آنلاین خرید نموده و به صورت رایگان درب منزل در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

خوبی فروشگاه ما این است که قابلیت مطالعه و مقایسه همه مشخصات فنی محصولات را به شما ارائه می دهد. همچنین  ما دارای نماد اعتماد الکترونیک هستیم که تحت نظارت مراجع قانونی زیربط اصالت فروشگاه ما را تایید می نماید.

 

تجهیزات پاراگلایدر

 

 

 

۴- در باشگاه پاراگلایدر و آکادمی ما عضو شوید

پس از تکمیل دوره آمورش مقدماتی و تایید صلاحیت به عنوان یک خلبان، شما مشکلی برای حضور در باشگاه پروازی ما نخواهید داشت و این یعنی شما به عضویت آکادمی ما درآمده اید.

آکادمی استاد نقدی پری یک مدرسه بزرگ پرواز بوده که خدمات بسیار زیاد و متنوعی را در این زمینه ها ارائه می دهد.

 

با ثبت نام در دوره مقدماتی و دیگر دوره های آموزشی ما به طور خودکار مزایای ذیل را هم بدست می آورید:

  • - تخفیف ویژه برای دیگر فعالیت های شما در آکادمی مثلا پرش سقوط آزاد از هواپیما
  • - انجام تمامی مراحل اخذ گواهینامه پاراگلایدر داخلی و همچنین خارجی بین المللی
  • - کوچینگ رایگان بعد از اتمام تعهدات ما در دوره مقدماتی
  • - همکاری برای در اختیار گذاشتن رایگان تجهیزات بصورت رایگان بعد از اتمام تعهدات ما در دوره مقدماتی
  • - مشاوره و فروش کلیه تجهیزات پاراگلایدر
  • - حضور و پرواز رایگان در تمامی جشنواره های پروازی ما به همراه پذیرایی و ضیافت شام

 

باشگاه پاراگلایدر

 

 

 

۵- با دوستان جدید آشنا شده و با آن ها پرواز کنید

پرواز کردن لذت بخش است اما اگر در کنار دوستان باشد فوق العاده خواهد شد.

هنگامی که به تازگی سولو می شوید ممکن است دچار دلهره باشید پس انتخاب دوستان جدیدی که مثل شما عاشق پرواز هستند و دارای سالها تجربه در این زمینه می باشند مهم است. دوستان خوب و با اخلاق می توانند موجب پیشرفت شما شوند و هم باعث ایجاد محیطی گرم و صمیمی خواهند شد.

ما افراد زیادی را دیده ایم که بواسطه پرواز دوستانی بسیار صمیمی و قابل اعتماد برای سالها شده اند.

انتخاب سایت پرواز و روز و زمان آن، می تواند تصمیم دشواری باشد. دوستان خوب می توانند شما را راهنمایی و همراهی کنند.

همچنین حضور در باشگاه پاراگلایدینگ و آکادمی ما می تواند کمک کند تا با خلبانان داخلی و خارجی، و البته مربیان باشگاه بیشتر آشنا شده و از تجربیات و خاطرات آنها استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

از شما دعوت می کنیم به ما بپیوندید تا بتوانیم لذت پرواز کردن را به شما هدیه کنیم.

آکادمی استاد نقدی پری


مقالات بیشتر

ما بسیار اجتماعی هستیم !

مارا دنبال کنید !

برای اطلاع و دریافت آخرین اخبار، رویدادها و پیشنهادات ویژه‌، درخبرنامه‌ی ما عضو شوید. ما فورا به شما اطلاع می دهیم